drömmar kan vara det bästa, men också de värsta

Rubriken säger en del... Har drömt massor inatt, både på bra sätt men också åt fel håll. Vaknade och kände mig så lurad ... Får tänka på annat. Åt frukost med mammsen och pappsen och nu är det dags för pluggning. Har lite arbeten som ska vara klara innan fyra idag, för då ska jag faktiskt börja njuta av att det är lördag. Ska försöka hinna in och sola med johanna, marina kommer hit med lite papper som jag ska skriva på (efter jobbpasset på Coop) sedan blir det lite festligheter framåt kvällen.
Jag blir snart knäpp av all musik som jag spelar om och om igen, vissa får en att tänka lite djupare och andra får en till att vilja dansaaa..
Fight for you - Jason Derulo
Breathing - Jason Derulo
Take care - Riganna ft. Drake
She dosen't mind - Sean Paul
Where have you been - Rihanna
International love - Pitbull ft. Chris Brown

Bort från alla tankar och tillbaka till plugget, ha en fin lördag!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0