ingen energi kvar,

Go'kväll! Försökte få upp mitt inlägg igår, men funk icke! Är inte jättenöjd med denna app precis, men vad tusan! Igårkväll kom älsklingen hem till mig och vi satt i stort sätt vid tv:n hela kvällen. Varken han eller jag kunde sova, jag sov nog runt en timme och han ingen.. förstod inte varför det inte gick, fullmåne?, nej! Hur som så var det upp och hoppa imorse när klockan ringde .. hade skolavslutning idag! Vi som går sång bjöd på lite julmusik och sen blev de "buffé" som rektorn bjöd på. Kom hem vid två, fikade och tog fram matteboken!.... Har ett prov jag ska göra imorgon så har suttit från de jag kom hem, tills nu med böckerna i trynet! Nackspärr, check!
Imorgon väntar en fullspäckad dag, prov 09.00, tandregleringen 10.20 och därefter ska jag direkt till Lund för att jobba några timmar. Och och OCH när jag kommer hem är jennnnypennny hemma!!!!!!! :D imorgon blir det myyyys!
Nu ska jag nog gå upp och sova , natti!
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0