mys med "halva" familjen,

Lördag, en vecka kvar tills tomten knackar på dörren! Om vi ska prata om denna lördag så har jag inte gjort mycket... vaknade och åt sen segade jag framför datorn, letar klänning till nyår, kaos! Efter jag släppt hoppet om att hitta någon klänning just idag så tog jag fram matteboken och satte mig i köket och började plugga! En snäll pappa kom och sa, när du är klar så tycker jag vi åker och ser bio och går och äter någonstans. Pluggade och fick en massa stjärnor i räknehäftet (av mig själv dock..) Nu ska vi hitta en parkeringsplats sen köpa en massa gottis och sen se En dag, spännande! Hoppas er lördag blir lika trevlig som min, pappa, ebba och axels (: puss
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0