tungt

Dagen började inte så jättebra, blev väckt av ebba tio i sju .. hade alltså tio minuter från de att jag låg i sängen till de att jag satt i bilen. Därefter kan jag beskriva dagen ganska kort, kände mig allmänt äcklig, mådde dåligt hela dagen tror jag haft feber men annars är det min mensvärk som dödar mig "lite smått". Hade en redovisning efter vår tre timmars håla då jag satt och pluggade inför slutprovet vi har imorgon i Hantverksteknik B (teoretiskt). Ikväll har jag suttit framför tv:n med maja och ätit lussebullar, pluggat och "sett" film ... nej det har jag inte, för mina ögon har varit fokuserade på dataskärmen. Trött chey, imorgon ringer klockan 06.00 och ingen snooze är tillåten imorgon! Godnatt, 
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0