då var lovet slut,

jahapp, då var detta lovet "över". fan , det gick alldeles för fort. men får tänka positivt, nu kommer man in i sina vanliga rutiner och JAG ska börja tänka nyttigt imorgon , hehe hjälp mig. Kom på en ny strategi nu när jag städade rummet ikväll. jag tömde min soptunna och från och med nu är det inget godis eller skit på vardagarna. detta säger jag ( och ska göras ) pga att de bara var en massa hemmakvälls påsar och chokladpapper i min soptunna.  vilket inte är okej lina!
Hoppas ni haft ett bra lov , och får en skön måndag!
/linathelin

Kommentarer
Postat av: maja

måste bara fråga..

var det inte du som tyckte de va skit fjortis att ta bilder på vad man köpt?

2011-03-01 @ 17:57:13
URL: http://majathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0