" hård huvudade skalbagge "

hmm, okej någons pappa har lite problem med språket? . . .
jaja, kom nyss hem från dansen. hade rep. inför fredag då de blir uppträdande på Arena 305 i malmö med raggan.
denna gången är vi bara fyra från gruppen (brukar vara runt 30) .. så mer utrymme, hjälp! La till lite nya steg till vår lilla favorit Bumpy ride. blir samma klädsel + nårga tuffa jackor som annette fixar till oss. Där efter åkte jag hem med emz som hämtade mig.
Nu har min underbara far hjälpt mig med iphone:n så alla program funkar osv. bla ska jag kunna lägga in bilder igen. har typ 600 bilder på den som inte förts över till datorn än , hehe :/ nu blir det dusch och sen film med familjen.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0