I'm so happy!

men tjenixen! avslutade gårdagen med att lägga ut lite snygga osminkade bilder på mig och en snygg tessan.
gårkvällen var mycket bra, dock inte så bra musik som jag förväntade mig .. snyft! jag och tjejerna dansade loss och hade mycket skoj även om jag inte var på så jättebra humör ett tag ..
när klockan var runt halv ett tiden hade vi precis varit ute och luftat oss lite .. när jag sedan går in BAKLÄNGES (fråga mig inte varför jag gick baklänges) men iallafall hör jag typ bara någon skrika LINAAAAA! och då vänder jag mig om .. gissa vem som står där då?   ........... min underbara pojk sammmmi! blev så  jävla glad så visste knappt vart jag skulle ta vägen. bästa överraskningen på länge måste jag säga. stor kärlek till honom,
efter en massa dans kunde jag knappt dansa längre, sista timmarna var lite sega. emmas päron gjorde hemresan väldigt lyckad, de hade köpt milkshake till oss , mummmms!
idag vaknade vi vid tolv tiden , åt frulle och hade trevligt i köket med hennes mammi och alla små vovviisar.
jag och tessan tog oss sedan hem , och mammi hämtade mig i eslöv. Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra ikväll ? ... jaja ska iallafall duscha och göra mig lite fräsh.
Ha det bra sålänge, hörs!
jag, tessan, louise och emma
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0