känner mig så duktig

varför det tro? hmm.. jag har fått gjort en hel del skolarbeten idag! en liten lättnad. nu ska allt bara utföras också , hjälp. muntlig presentation i engelska imorgon, muntligt rollspel om säljsamtalet på försäljning och service lektionen imorgon. icke roligt. 

dansen idag gick bra, övade mycket i små grupper och mycket med steg. nästa gång lär vi nog få höra vilken låt vi ska ha. på förställningen i år kommer vår house grupp ha väldigt många byten / olika takter och placeringar .. små grupper som gör olika och som börjar på olika åttor. nog om det!

en sista sak innan jag springer upp på mitt och lägger mig är att ikväll när jag kom hem från dansen och skullle äta.. kommer emmas pojkvän robin in i köket! whaaaaat från ingenstans. har inte träffat honom på jättelänge. men det som var grejen var att han överraskade min sjuka syster som låg och sov. så emmas alla hjärtans dag blev bra tillslut!
min blev sådär.
aja, dagen är ganska tramsig egentligen. men tycker faktiskt man borde ta den som en extra mysig dag som lina kanske får uppleva något annat år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0