lång torsdag ......

jag är så trött nu. men ska skriva lite kort om dagen ändå!
kan börja med att säga att jag verkligen hatar skånetrafiken, är de inte is och snö så är det storm och vindar, är det inte de så är de regn eller spårfel ... blir galen!  iallafall som ni då förstår var alla tåg inställda så blev sen till skolan. gjorde ingenting eftersom vi höll på att sminka och fixa hår osv i två timmar innan turneringen började.  fyfan , vad snygga vi blev! :o tror vi vinner tävlingen på utseendet iallafall, hehe. mitt lag spelade bra, förlorade två matcher av ca 6.
hann komma hem och duscha av mig ALLT smink och blev sedan körd till dansen. skönt att slippa stå ute och frysa när de blåser så mycket som det gör nu. vinden gör så att de blir typ -20 grader!
solade 15 minuter innan dansen, och dansade 20 minuter. mådde inte så bra så fick titta på istället. därefter gick jag hem till sammi som är ny tatuerad! väldigt fin var den måste jag säga :* , åkte hem vid halv elva .  Nog om all tråkig info. har nyss ätit lite med mammsen , så ska nog hoppa in i duschen och sen nanna.  sammi skulle egentligen sovit här idag, men blev ändrade planer.
imorgon är det fredag och jag är ledig. ska försöka hinna sola på förmiddagen innan jag åker in till sofias praktik och ska sminka henne på salongen.  fest make up inför kvällen , wiho! själv ska man nog äta och lite så, sen ut med tjejerna i falsterbo. Ha de fint, puss & godnatt!
/linathelin ; när jag kom hem idag stod de en dator på barbordet. lånar den från pappas jobb, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0