sköna dagar, gillas skarpt!

hallå igen! redan onsdag, vad sägs om det? såå fruktansvärt skönt. som jag sagt innan har jag bara sköna dagar kvar nu. igår var det onsdag och det var en lång och meningslös dag i skolan , ingen engelska pga sjuk lärare (vilket betyder att mina redovisningar inte blev av). åkte iallafall hem till min underbara sammi sådär vid halv nio tiden. såg matchen och sedan en film .. lite dryg men mysigt med honom. nannade där och tog mig därifrån till skolan idaag.
 eftersom läraren fortfarande är sjuk så blev de ingen datakunskap heller .. blev samhällskunskap på den lektionen istället. jag och min fantastiska grupp är klara med allt, så nu kan vi bara njuta! vilket jag gör. hade därefter natur, läxförhör osv. slutade tjugo över elva. blev snabb lunch på skolan. sen fixade jag lite saker med två sötnosar i stan och sen fikade med emmsi. alltid lika mysigt!
 hann inte vara hemma sålänge förrens mamma skulle köra mig till dansen. LA style idag :) gick mycket bra. gjorde mycket nytt! nu börjar allt prat inför föreställningen som är i maj .. som jag älskar.  under tiden vi dansade idag fanns det är en fotograf i studion som både filmade och fotade oss, som tydligen ska bli till någon reklam som ska synas på tv:n.

nu ska jag inte skriva mer om det. tog nyss in mina små hästar med mammi & sitter just nu och diggar till this is for my people - Missy Elliott, ser bara all dans framför mig, grym koregrafi som gruppen hade förra året. dags att stänga av datorn och springa upp och se film med emma , mysigt! men också lägga fram alla kläder inför imorgon. tunering och mitt lag ska vara avatarer.... kan bli läskigt. kanske blir någon bild imorgon eller något.
ha det bra, godnatt!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0