dags för mys!

sådär ja! Sen det jag jag satt här sist har jag pluggat med syster, ätit chips&dippa, godis, pratat + skrattat med penny och efter några timmar kom en omtyckt stora syster emma hem tillsammans med sin pojk robin! Och de blev så mycket mer omtyckta av mig och jenny nu, eftersom de köpte hem donken mat till oss! mmmmmm. Kan tillägga det att mitt nyttiga liv endast är på vardagar nu i början , heh! jaja, nu ska jag kila in på jens rum för att se på mina små älsklingar! 

(nu blir det inga bilder i veckan som kommer! För min ***** mobil är sönder. Så den lämnas in imorgon, och lär väl inte få någon lånetelefon där heller ...) EN ARG LINA!


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahah dyslexi lina? ARJ??? hahahahha

2012-01-09 @ 20:10:42
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0