det var ett tag sen!

.. wow, äntligen blev man riktigt svettig igen!
Första danspasset igen, vilket var roligt. skönt att känna att man börjar komma igång igen. nu blir det house varje måndag, kanske dans tisdag eller onsdagar (new style heter den kursen) och på torsdagar är det ragga, som innan. älskar dans! får sån jäkla energi av det och glömmer alla problem. vilket är väldigt skönt ibland.
nu kallar duschen och sedan sängen (boooken)..
sitter just nu vid datorn här nere och loggade in på min gamla användare, där jag hittade en massa roliga webcambilder ........

NEJ, SOM SAGT! DENNA DATOR ÄR VÄLDIGT SEG OCH FATTAR INTE ATT DEN SKA LADDA UPP BILDERNA .. jag fick mig ett gott skratt iallafall som jag egentligen ville dela med mig, men inte idag.
godnatt,
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0