en stressad lina!

tjudelu!
har precis duschat och gjort mig klar, ska snart ta bussen till eslöv & nanna hos sammi. Hinner inte berätta om min söndag, utan blir bilder istället. kanske skriver mer senare ikväll. Kan i alla fall säga en sak, att idag har jag ridit! :D 
Var väldigt längesen och mycket mysigt. Har tänkt på det länge, att det är mycket med att ha häst / hästar osv även om det är min mamma som gör allt jobb! :/ men som sagt, har haft ett upphåll nu sen jag sålde min pärla. Men nu känner jag att det är dags igen, lina tar fram ridkläderna igen och ska börja rida lite mer till våren. Mycket roligare då, värmen smyger sig fram lite lätt och det blir ljusare. vilket betyder att jag kan rida när jag kommer hem från skolan!(: detta skulle inte bli långt .... aja lite bilder nu!
fancy som nyss är hemkommen en lurvig mayday


rihanna kommer till malmö den 31 oktober. det är ju nästan ett måste? (: 
jaja, nu har jag inte mer tid åt detta. ni får ha en trevlig söndagkväll! 
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0