high school musical 1

snabbt om skoldagen. hade engelska i två timmar och förtio minuter fram till lunch. efter de blev det hantverk (manikyr) sen försäljning&service (prov) efter det slutade vi och jag drog mig hemåt. sen jag kom hem och jag fikat och suttit vid datorn. har jätteont i min mage och mår illa , blää!
Nu har jag precis gjort te och glass till mig och lilla ebba! Så nu ska vi bädda ner oss i min säng och somna till High School Musical 1. mmm och vakna bredvid en sån sötnos imorgon bitti :)
bild från skolan , jag louise och tessan. känner att jag blivit en liten bildtjuv .. men förhoppningsvis så får jag en mobil snart. lever med ebba förtillfället .. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0