lång torsdag

hej igen! , som sagt slutade redan vid elva och åt därefter lunch i skolan och sedan blev de långshopping dag med emma och en liten louise som vi mötte upp efter någon timme. Fick med mig en del saker hem, två tröjor, en ring, halsband och imorgon köper jag nog en ny kavaj.. är inte så förtjust i den jag har nu! I alla fall, kom hem vid sex då vi skulle äta kvällsmat (: mums! Sen dess har jag pluggat engelska och dansat runder i köket , längtar såå tills imorgon. Då blir det festa loss i falsterbo med tjejerna :D Känner redan nu att dagen imorgon kommer bestå av en hel del stress efter skolan .. men ska försöka fixa allt och kvällen ska inte bjuda på några sura miner hos någon!
Nu ska jag lägga mig, för att sedan ha hantverk och idrott i skolan imorgon:) sen heeeeeeelg.
Godnatt, 
/linathelin, mmm vilken mysig bild! nej men försöker uppmuntra mig själv genom att titta på bilderna sen thailand .. vilket inte är så smart. saknar det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0