måndags ångest?

nej, det tycker jag inte man ska ha! nu har vecka fyra dragit igång och det ska vi bara vara glada över. snart är nämligen januari slut! Våren och sommaren börjar närma sig, yessssss. eller i alla fall våren .
Denna dagen har gått ganska fort. vaknade hos sammi, åkte in till malmö för att äta lunch med chasmine vid två tiden. kycklingsallad på graffiti är mycket omtyckt! Därefter mötte vi upp lilla emma som har varit sjuk alldeles för länge, för att sedan gå på en shoppingtur till en liten stump som ska firas på lördag! (mötte bla pappsen och fixade en ny iphone, så nu har jag den ett tag tills jag hittat någon annan) .
allmänt snurrar det en del i mitt huvud. känner att det är ganska tufft förtillfället. i detta fall känner jag bara att vänskap och kärlek är det bästa, och att man hjälper varandra. visar att man finns och ger stöd ..
orkar inte lägga ner tid på människor som trycker ner än, för att höja sig själv. varför egentligen? vad är det för stil. förstår mig inte på hur de tänker riktigt.
aja, hoppas ni som haft ledigt har kunnat njuta och ni andra som varit tillbaka till paradiset, har haft en bra dag!

bilderna går icke att lägga in just nu. får se om pappa kan hjälpa mig senare. 
ha de fint!
/linathelin


Kommentarer
Postat av: jenny thelinis

hehe tuuuuuur jag "visade" dig den va :D

2011-01-24 @ 21:45:30
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0