redan söndag ,

dagarna går så fort när man har roligt, eller är det inte så? ..
I alla fall så sitter jag här nu, det är söndag , snön töar och man börjar se "gräset" igen .. skönt men fult! Kan säga det, att jag längtar så mycket till sommaren, men också till våren! Hur som, sammi åkte nyss hem efter att ha sovit här. Blev en pojkväns helg eller helhelg med pojkvännen? haha! <3 som jag sa i torsdags så skulle jag ut och dansa loss med emma och louise, vilket jag gjorde i fredags! började med att jag åkte hem till emma, där vi spenderade timmarna tillsammans genom att fixa oss och förfesta lite! efter de hämtade vi upp louisen och körde sen vidare till falsterbo .. härlig kväll tillsammans med de finisarna, men musiken var inte den bästa heh. jaja inte klaga nu! när klockan var lite över tre kom en sammi till ingången och visade att han var klar :D , eftersom han jobbar där! Så vi tog oss hemåt och jag nannade där. Vaknade två dagen efter och var fortfarande trött? åkte hem vid halv sex och hann städa mitt rum lite snabbt, sen kom sammi hem till mig! hade mysigt , även om han för det mesta spelade med min lillebror .. äh kul ändå!:)
Nu tänkte inte jag skriva mer om min helg, utan istället börja plugga så jag kan mysa till det med jens ikväll ..? (har inte iphone längre, därför blir det mindre bilder här på bloggen & mycket sämre ..)

louise , emma
älskling och jaag
det var allt för mig, nu ska jag ner till jenny som sitter i köket och väntar på mig! bara vi hemma , så vi tänkte var duktiga och pluggga så vi förtjänar one tree hill titt ikväll! 
Ha en skön söndag!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0