det var ett tag sen man somnade till saga

efter solsidan satt jag ett tagi soffan och pratade / diskuterade med pappa. Efter det gick jag&axel och borstade hans tänder för att sedan lägga oss i hans säng och läsa saga. Han läste en del för mig och jag en del för honom. Efter den somnade vi båda direkt. Vaknade av att en pappa knackade på min rygg ...
Kom nyss ur duschen och sitter och tittar på mina och carros bilder. Lägger inte upp de ikväll pga att det var jättelång tid för varje bild att läggas upp pga att de är så stora.
Bilder från min telefon iallafall



nördiga jag blev helt tagen av carros system! .o axel känner sig lagom fräck ..
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0