fredag!

ganska seg dag hittills. hantverk i skolan då det var fritt val, valde att göra en makeup med lite mer färger än vad jag brukar. (håller mig alltid till de bruna nyanserna, lite mer diskreta) men icke idag .. Efter det var iallafall lunch, sädär gott. Sprang en snabbis in på zara och skulle se om de fått in min jacka, "tyvärr, den kommer nog inom de två närmsta veckorna", ja, bara vänta lite till, sen blir den miiiin!
Idrott på gymmet idag, skönt! Dansade lite med tjejerna i en egen sal och gick sedan in på tjejgymmet och tränade lite ben, mage. Därefter direkt ut i stooooora , bland de stora gossarna, haha! Gjorde mycket med mina ben idag. Känner att jag måste få mer muskler i låren för att kunna dansa ragga som bäst. (Då vi ska vara så nära golvet som möjligt) Efter varje raggapass skakar mina lår sönder.
Nu är jag hemma och försöker planera min kväll lite. just nu ser de ganska mörkt ut, men inte länge till. Nu är det helg och alla ska vara glada, även fast jag egentligen inte har så stor lust till det ..
bilder från hv:n





bilderna på mig, min make up som ellinor gjorde på mig.
chasmine som modell - tessan stylist.
louise som modell , sötis
sista bilden är den makeup jag gjorde på ellinor, dock är våra färger inte lika starka i skolan.
/linathelin ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0