halloj

hehe var ett tag sen jag skrev jag skulle bli bättre .. men nej , tror jag skippade den idéen. kändes inte riktigt som jag att följa något jag själv satt upp som mål! .. nej , nu skoja jag allt, eller? äsch.
Blev lite sugen på att skriva lite här, nu när mitt internet faktiskt funkar! :D
vad sägs om en tråkig uppdatering om de senaste dagarna? kör på en snabbis.

Tosdags: slutade vid ett och blev hämtad i lund av pappsi. Kom hem till ett fullt hus med både kakor och kusiner. hehe, mysigt att ha de här- På kvällen blev de ragga, gick inte så värst bra eftersom inte hade fått någon bra sömn alls förra veckan.
Fredags: hantverk + idrott i skolan. Gymmade med en stycket tessan , skönt pass. ÅKte direkt där efter hem till min lilla sammi som typ sov. Väckte honom och sen gick vi och tog en snabb fika på Grappa. Mammsi kom sedan och hämtade mig vid sex tiden & jag kom hem till tacos. Blev en mysig hemmakväll med familjen , såg let's dance tills de jag däckade i soffan hehe.
Lördags: vaknade vid åtta tiden, åt och duschade och gjorde mig i ordning för en tur till malmö. Började med att besöka mitt lilla gym , Fitness 24 seven eftersom jag glömde mina löparbyxor där efter idrotten i fredags. Tur som jag hade så låg de faktiskt kvar på golvet? hehe ingen städning där inte. Gick i malmö i några timmar tills pappa kom och hämtade oss.  Blev pizza och massa mys hemma igen. La mig KVART ÖVER TIO!
Söndags: vaknade vid åtta. Fixade lite i köket, tvättade mina penslar och sedan satte jag mig för några timmars plugg! . Blev klar med två arbeten så därför tog jag en paus och åkte med till eslöv för att sola en stund. PLuggade lite till sen när jag kom hem. På kvällen blev de kycklingfilé med klyftisar och bearnaisesås, godast! 
Efter de tog jag bussen till samson och nannade där.
Måndags: skolan till halv fem. Åkte till sammi och efter de tittade jag på dansen eftersom min huvudvärk bombade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0