la - style

då är man i dansstudion och tittar på när de andra dansar la style. Varit i skolan idag, men vill inte hostan och förkyldningen ska bli värre, väljer därför att bara titta idag! ganska meningslös dag i skolan .. fick iallafall en redovisning gjord, som var skönt! Efter skolan tog jag mig till entré och mötte emma. åt ceasarsallad på barista, mycket gott! Blev en del små köp, underkläder , torrshampoo, vaseline och ett nytt block!!! Sagt till tjejerna att jag skulle köpa nytt block i evigheter, hehe nu är de köpt iallafall. Innan vi bestämde oss för att ggå till bilen tog vi en snabb fika på barista :) skogsbärspaj + choklad chip cheesecake ? Gott var det iallafall :) efter de körde vi till eslöv, jag skulle till dansen och hon till sin träning. Tack för eftermiddagen syster! Nu måste jag titta på den nya koregrafin, lämnat Usher - more & gör en till nu ;) hörs ikväll , pussss

Kommentarer
Postat av: Emma

Taaaaack själv <3

Vad flitig du är på att blogga nu! Kul!

2011-03-09 @ 23:59:35
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0