onsdag

en helt vanlig dag, datakunskap, naturkunskap och samhällskunskap. Redovisade mitt arbete som jag satt med igår, dock bara inför emma (kompisrespons) ska rätta till lite saker till nästa vecka.
Annars var de köttbulllar med makaroner till lunch i skolan, gotttttt!
Slutade vid halv tre tiden, gick då och bytte jensans byxor på carlings och tog mig sedan hem. (ALLA TÅG MELLAN MALMÖ OCH LUND VAR INSTÄLLDA, SÅ FICK BLI ERSÄTTNINGSBUSS TILL LUND OCH SEDAN TÅG TILL ESLÖV) Väntade på jensan som satt på körskolan ett tag och pluggade. Så istället för att bara sitta tänkte jag bränna lite kalorier .. genom att GÅ till hemmakväll och köpa lite godis till bussresan hem ;) toppen ideé.
Har dansat LA style nu ikväll. Kom hem till mat och två efterrätter, kladdkaka och fruktsallad. älskar det!
Nu ska jag pluggga lite, puss!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0