regn en torsdag

gillas inte, det är min enda dag då jag slutar tidigt och man vill ta en god glass på stan!
Iallafall, skolan var kort och ganska rolig men dryg. Hade materialkunskap och arbetsmiljöOsäkerhet på förmiddagen, efter lunch blev de poängjakt med alla på skolan. haha, " hej får vi lov att fota dina röda skor?" ungefär sådana uppgifter känade vi 80p på  ....
Mamma hämtade mig när jag kom med bussen och vi solade en kvart. skönt! Måste få lite färg igen..
Har städat mitt rum och packat min lilla väska som jag ska ha till dansen, till sammi, och till skolan imorgon..
Dags att gåå nu för jag & emma ska köra.
Bilder kommer NOG till helgen , puss och kram
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0