sämre och sämre

på att uppdatera! Just nu känner jag att väldigt mycket utanför denna blogg går före. Tycker det är skönt att ha blogg pga att kunna skriva av sig. Har den absolut inte för att få så många läsare som möjligt osv. Jag vill som sagt bara skriva av mig vad jag gör, för att sedan själv kunna gå tillbaka och läsa om mina dagar i mitt lilla liv!
Tisdag iidag, dagens ord: SOLSKEEEEEEEEN :D
har inte mycket att skriva, haft engelska, försäljning&service och hantverk. Allt har gått mycket bra!
slutade vid fyra tiden , ggick och köpte ett par nya skor, vita converse och ett par nya jeans. ljusa och fina till våren.
Har njutit såå av vädret idag, blev en liten magnum mandel på förmiddagen med tjejerna ute i solen.
Nu ikväll har jag pluggat och ska gå och ta av sminket nu, puss och kram
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0