wundeeerfalllllllll

godmorgon på er, ligger just nu i chasses säng och är trött men väldigt sugen på att gå ut i solen och njuta! gårdagen var så fin. egentligen är det sjukt hur humöret kan svänga tack vare vädret?... iallafall så älskar jag solen och just nu ser jag de ljusa i det hela! vår vår och sommar är på väg hörrniii!;) skriver just nu från telefonen så får bli kort & skriver mer när jag kommer hem. nu ska jag ut till sabina som flyttat ut på soffan inatt pga trångt i sängen .. hmm fyra tjejer som putar lika mycket med rumpan när de sover är inte lätt att dela säng med ! nu tycker jag att alla ska klä på sig & gå ut , köpa frukostbullar och sedan njuta hela dagen av solen. glöm söndags ångesten idag & bara njut , för de är alls värda! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0