Artonde april

Hola chicas,

Äntligen är talet över!!! Redovisade mitt tal imorse och är nöjd med mitt framförande, blev precis 5,12 minuter. Skoldagen var väldigt mysig, hade lite musik där vi har ett grupparbete, lunchade, gick lite på stan och sedan åkte hela klassen till Staffanstorp för ett studiebesök på N.F Education. En supermysig nagelskola, fick veta en massa intressanta saker om hur de jobbar osv men fick även se en hel del tips inför vår nageltävling på skolan som MaXFactor anordnar. Mycket spännande och hur enormt mycket man kan göra med olika lack. De visade massor dina detaljer. Nu ska jag hoppa i säng, gick upp 05.00 bara för att känna mig pigg inför talet. Stolt över mig själv!


/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0