Tjugoförsta april

Hallå i stugan,

Hade en toppenkväll med Isabelle igår, åt gott här hemma sen blev det en kvällsfika på Grappa och en massa prat. Igår på hv:n hade vi sminknining - Lookalike. Jag sminkade Tessan efter Jesscia Alba, sådär nöjd med just likheten men mycket nöjd med makeupen i sig.

Idag var det upp med tuppen, frullebulle med Isabelle och sedan till skolan .. Vad sägs om skola sex dagar i veckan? nja. Iallafall jag, tessan och isabelle ställde upp på öppet hus. Jag satt modell till Tessan som presenterade sitt bidrag hon gick vidare med till Skåne mästerskapen i Juni. Gjorde stylingen lite annorlunda tillskillnad från vad det var hon gick vidare med. Men det blev minst lika bra idag! 

Ikväll har vi ätit tacos, gottgott! Annars så sitter jag för det mesta och pluggar, skriver religion. Ska snart se film med mammsen, sen åker jag till bebisen och sover där. Imorgon är det dans repetition som gäller.

  












/linathelin


Kommentarer
Postat av: Emma

Lady Gaga, bruden? ;)

2012-04-22 @ 13:47:36
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0