ÅNGEST!

Jag har ångest! Har precis kommit på att jag råkat slänga mitt pass. Fan vad sur jag är. Får försöka glömma det, "bara" att fixa nytt. Eller inte!
 Har spenderat de senaste dagarna tillsammans med min lilla boy. Var i malmö igår på dagen, gick i butiker och åt gott med honom. På kvällen blev de T.G.I. Fridays med Tessan och Ellen, vi firade Tessan i efterskott (igen) haha. Därefter så var vi bjudna till 18 och 19 års fest. Åkte därför till Veberöd där lokalen fanns. Inte många ord om den, hann vara där i ca en timme ses kom vår taxi. Var hemma runt tre och somnade direkt. Idag har jag hunnit vara på Nova med pappsen, jenny och ebba. Fixat lite saker inför mammsen 48 års dag imorgon. Nu har jag precis städat för att syter Emma ska ha fest här hemma så resten av familjen ska ut. Hmm, var ska jag ta vägen? Följer nog med pappa och mamma ut och äter eller något. Melodifestivalen ikväll, får inte missa Danny som jag stötte på ute på stan igår hehe. Slut pratat! Nu ska jag sminka lilla ebbsan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0