Äntligen!

Sådär ja, då var jag hemma och ifrån skolan på fyra veckor, (lov och praktik) love it! Dagen har bestått av lite hantverksteknik, lunch och småföretagande. Efter skolan gick jag till tandläkaren och de tittade till mina tänder, kan säga att allt såg bra ut och jag ska börja ha skenan när jag är hemma.. Nog om mina tänder, åkte direkt till eslöv sen för att ha fått en akuttid på vc. Tog halsprov, var inga streptokocker (: fick utskrivet recept på en stark salva som ska ta bort mina utslag ovanför ögonen. Blev några timmar tillsammans med mamma, mys! Mötte bl.a. sammi också för att fixa en sak. Nu är jag hemma och har fikat och sådär, så sitter i fotbadet! Skööönt! Fossingarna behöver lite vård när de går i instängda, trånga skor hela dagarna. Och är dessutom kalla och blöta av allt jävla slask! Pusss
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0