Då väntar sängen, ännu en kväll!

Jadå, praktiken är igång och jag lever genast ett annat liv. Inga arbeten att jobba med när man kommer hem och inte alls samma tidiga morgnar som under skolveckan. Jag gillar det skarpt. Annars så var släktkalaset/ avskedsfesten lyckad i söndags. Älsklingen kom hit på kvällen och vi nannade här. Igår åkte storasyster Emma till Australien och NU ska hon snart vara framme. Jag önskar dig all lycka till under dina tre månader i Australien, Emma! Hälsa Karin (:
 
Förra terminen hade jag min praktik på Scandinvian Sportsmen i Lund, kan säga som så att jag stortrivs där och har ytterligare tre veckors praktik där nu. Love it! Dock är de farligt, har gått och blivit kär i alldeles för mycket. Tror jag är uppe i trettiotusen snart hehe. Skoja! Nej slut pratat här. Inatt sover jag ensam, såg nyss film med mammsen. Blir så sugen på gymnastik och cheerleading när man tittar på Bring it on filmerna. Varför slutade vi systrar? Godnatt!
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0