Lång dag i skolan ,

Hallå där, detta var nog den längsta dagen i skolan! Började med hv på morgonen och efter lunch var det småföretagande som gällde. Därefter slutade skoldagen men inte resten utav "kvällens festligheter".. Jag och tessan gick nämligen ut på stan och köpte de sista som behövde inför kvällens tävling , Årets stylist! Det var nämligen så att för några månader sen kunde man anmäla sig till denna tävling och de som vann från vår skola går vidare till Skåne mästerskapen. Jag satt modell till min underbara tessan, vi började fixa mitt hår vid fyra tiden och sedan kom rektorn med pizzor till oss och vid sex då började de hela! Det var sju deltagande och alla hade vars sin modell. Kan säga som så att allas makeup var så fruktansvärt fräcka, sedan hade vissa lagt ner mer tid än andra på exempel helheten dvs. kläder, hår osv. Tessan var så jäääävla duktig. Vi kom två vilket betyder vidare till Skåne mästerskapen i maj/ juni. Wihoo, kåmpisen du är best! Jag har äntligen fått ut alla 38 klämmor från mitt hår och tänker sova nu. Ska upp tidigt imorgon för att vara på skolan halv nio .... aktivitetsdag så vi ska fixa oss i några timmar på skolan för att sedan mötas i spökboll och bästa stylingen. Förra året vann vi när vi var avatarer. Nu ska jag inte babbla mer, natti!



/linathelin ; världens stoltaste kåmpis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0