blåser iväg!

Ungefär så kände jag när jag gick från skolan. Gårkvällen var väldigt mysig, jag och älskling hade 16 månader så det blev matlagning och mys hemma hos honom. I skolan idag påbörjade vi Hantverksteknik C, mycket spännande! Ganska kort dag tillskillnad från mina andra skoldagar ... Fick klart två arbeten på småföretagande, med stor hjälp av tessis, tack! Slutade lite i två och åkte till eslöv och solade lite, väldigt skönt när det är iskallt ute. Nu sitter jag och har precis ätit mammsens goda pannkakor och ska fortsätta titta på oth som är så sjukt spännande just nu! Pusssssss

/linathelin

Kommentarer
Postat av: ebbbbbbbathelin

åhhhhh, neeej också !! glömde säga grattttis till dig, eftersom ni har 16 månader.. tänkte på de på de i skolan, men jag glömde de sen, förlåt !! :(



grattis i efterskott ! ;)

2012-01-13 @ 15:46:02
URL: http://ebbathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0