@ datasalen

Då sitter man här i datasalen med sin dator och har en liten håla. Blev inte något mer här igår efter det vi pluggat. Iallafall så gick jag och tessis ner och solade lite och därefter tog jag tåget till eslöv vid halv sju tiden. Skulle egentligen åkt hem, men älsklingen mötte mig och vi gick istället hem till honom och jag nanna där. Somnade till filmen, som vanligt! ... Idag var det upp med tuppen, började vid åtta. Tror faktiskt jag ska göra lite nytta nu, kolla upp en sak på schoolsoft, stänga godispåsen och kila ner till H&M och titta en väska till syster jenny och sen slutar man halv fem, älskar måndagar! Ha det fint, pusss
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0