en fin lördag!

Klockan är redan halv sex, galet vad tiden går fort. Kan ju börja med att prata lite om gårdagen. Som vanligt var det skola, hade idrottslektionen i klassrummet där vi gick igenom terminen hur den kommer till att se ut. Hade hjärngympa, såklart vann jag, tessan och tilda som var ett lag! Hursom så gick dagen fort, på hv:n hade vi karaktärssminkning där vi förändrade ansiktena så de skulle se snea, glada och ledsna ut (asymmetrisk). Slutade vid tre och min stress börja ... åkte inom bebisen och "väckte" honom. Gick och handlade godis inför min lilla tandställningsfest. Sen tog jag och bebisen bussen hem vid halv fem. Snälla stora syster jenny hade städat hela ovanvåningen, mamma hade varit och handlat allt inför kvällen så det var bara för mig att fixa mig själv. Mina små gäster kom vid halv åtta tiden! Maten och sälskapet var mycket gott, hade en jättebra kväll. Vill tacka alla er som var här och firade att min tandställning är av , haha! Stackars lilla sammisen som blev väckt vid halv åtta idag, skulle till jobbet för att jobba ett 16 timmars pass! 
 
Nog om gårdagen, idag har jag varit flitig och varit ute och gått en 5 km med jenny. Väldigt fint väder så blev ju lite sugen. Även fast solen skiner och det ser "varmt" ut när man sitter inne, så är det svinkallt. Ansiktet och låren frös ihjäl. Nu ska jag inte skriva mer alls, istället hoppa in i duschen och sedan se om planerna för kvällen kan ändras lite! .... Ha de fint, puss

/linathelin ; tack för alla fina presenter jag fick, ni är guldvärda kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0