mitt i veckan ,

Avskyr rubriker! Igår blev det ingen uppdatering mer än de lilla jag skrev i skolan. Kan kortfattat säga att jag gjorde inte mycket heller. Kom hem och åt samtidigt som det körde runt 4 - 5 polisbilar här ute och letade efter en biltjuv? obehagligt. Vid tio tog jag bussen till sammisen och nannade där. Idag var det ganska tungt att gå upp, han var ledig och jag skulle ta tåget 07.49 blä. Hursom så tog jag mig till skolan och hade två lektioner och sen stack jag, emma och tildisen till Ikea och åt god lunch och efterrätt. Tog bla en snabb runda inne på Ikea.. Skoldagen var ganska kul, saknar dock min lilla sjukling tessan! Efter skolan solade jag en snabbis och sen hjälpte jag mamma med handlingen. Sen jag kom hem har vi ätit och jag har gjort klart min moodboard och ansiktskort inför morgondagens Hv lektion. Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll. Puss

Hur ändrar man inställningar på webbcameran?
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0