veckans tuffaste morgon?

Då var det måndag igen ... lika trögt att gå upp som vanligt? yes! Vaknade hos pojken och vi båda tog tåget till både jobb och skola. Hade en ganska lugn dag i skolan, några timmars håla och sådär ... Galet att man kommer hem från skolan klockan sex, tufft! Jag mår iallafall bra, just nu sitter jag och små glor på idrottsgalan med syster jenny och har en hemmakvällspåse mellan oss, gott snack!

Jag fick precis rätt på min sladd från telefonen till datorn så nu får jag upp mina iphonesbilder. Blir kanske lite roligare bilder nu ... Här kommer några från nyår och min tandställningsfest som hölls här hemma i fredags! :D













/linathelin


Kommentarer
Postat av: tilda

sv: taaack så mycket!! <3

2012-01-17 @ 13:18:58
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0