En riktigt bra måndag!

Tänka sig att trots den extrema hostan och förkylning jag ligger inne med, tog jag mig till praktiken och hade en supermysig dag i butiken. Vi var bara tre stycken idag, tomt. Jag fick stanna till sex och därefter åkte jag till Eslöv för att dansa. Jag har bestämt mig för att bli lite "nyttigare". Därmed INTE sagt att jag ska äta en massa som jag egentligen bara vill spy av, för jag tänker inte plåga mig själv på de vis. Utan mitt sätt lär bli, minska på godisfronten (för tändernas skull), minska på alla rostade mackor och hamburgarna man äter under sina tre veckors praktik och för all del utnyttja mitt gymkort. Idag började med att Marija var sugen på godis, hon ställde frågan till mig om jag också var det (hmm?) DET ÄR JAG ALLTID!  Hon gick och fixade det. Kan säga att därefter var kassan vääääldigt god att stå bakom. Iallafall så dansade jag, trots min hosta. Tog inte ut mig allt för mycket, markerade och gjorde de jag orkade. Imorgon väntar en tisdag på praktiken, längtar! Älskar det! Vill inte tillbaka till skolan! Godnatt,

/linathelin ; Glada tjejer i Thailand 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0