Glädje!

Då var årets melodifestival över, vinnaren blev Loreen med låten Euphoria. Hon var värd en platsen, dock kan jag känna lite medkänsla med stackars Danny. Kommer vartenda år på andra eller tredjeplats. Aja, han vet att han är grym ändå. Måste påpeka att hans dans var ju såå charmig.

Annars så spenderade jag kvällen med tessan på Grappa. Därefter åkte jag och bebisen hem till mig, hann inte se så mycket film och sådär, förrän jag sov. Vaknade idag och segade oss. Nu ikväll har jag spenderat kvällen tillsammans med familjen, jag bjöd på chokladfondue samtidigt som vi tittade på Melodifestivalen.
 Tänkte faktiskt sova nu, ska upp och rida Mayday imorgon bitti och sedan till gymet en sväng (hade jag tänkt!).

/linathelin ; va? , jag?, är det sant? YEEEEEEEES :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0