Nittonde mars!

Oj oj ojj vad roliga rubriker. Nej men som sagt, jag är tillbaka i helvetet ... men helgen var kanon. Kvällen då vi jobbade var tung, efter tio timmars spring och hoppande så hade vi alla en aaning ont i fötterna. Vi var hemma runt tre och jag la mig direkt. Igår blev de en sväng till gymet, sprang / powerwalkade i ca 30 min, gjorde lite magövningar + rumpa. Sedan tyckte jag det var dags att lägga sig i värmen, solade tjugo min. Därefter blev det lite handling med jennypenny som lämna och hämta mig. Dagen var inte roligare än så ... åt god mat med familjen (- emma) på kvällen och jag hann även städa mitt rum. STOLT TJEJ! Åkte hem till sammi senare. 
 Annars så var första måndagen efter fyra veckors lov + praktik ... väldigt seg! hehe. Gick på stan under hålan och såg en massa fina kläder. Åt lunch, hade religion och sen tog jag mig hemåt. Hann fika sen åkte jag till Nova med mamma och ebba. Hittade ytterligare fina kläder. Redo för en bildbomb?

 





















Färdig! Nu ska jag sova, natti!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0