Solsken!

Hola,
Blev inget inlägg igår, tänkte ta igen det med några snabba ord nu. Var i skolan och fick med mig tessan hit. Fikade och sen tog vi oss till Eslöv för att se treornas dansuppvisning på Berga gymnasiet, måste säga att de var såå duktiga. Efter uppvisningen gick vi till donken och åt lite snabbt. När klockan vad halv nio var det dags för mig att byta om till favoritkläderna, nämligen danskläderna. Gjorde ytterligare en ny dans och har världens härligaste låt nu. Wiho glad lina! Vi var hemma runt elva tiden och då hoppade jag in i duschen och därefter deckade vi.

Idag var två lektioner iställda vilket ledde till att vi inte började förrän 14.10, love it. Hann äta goda frukostbullar som mammsen köpt till oss, sitta ute i solen och njuta av våren och äta en god lunch som jenny gjort, thaigryta.
Vi åkte till skolan och hade en lektion, hantverksorientering. Sen jag kom hem har jag för det mesta suttit vid datorn, fixat lite inför imorgonlektionens hantverk. Ska redovisa min karaktär - brännskador.

Godnatt,





/linathelin ; saknar bebisen som befinner sig i Örebro ... jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0