Tiden går så fort,

när man har roligt! Då var en veckas praktik "avklarad". Har varit dagar då det varit jättemycket, som tex idag! Och andra då det varit mindre. Idag var det massa leveranser från Didriksson som vi packade upp och sådär. På lunchen idag hann jag fixa bild till mitt id och äta på en god indisk restaurang i Lund med pappsen. Tack för det! Efter det så gick pappa åt bilen och jag vidare mot mormors bageri, köpte lite fredagsfika till personalen. Gottgott! Slutade som vanligt vid fem och tog mig hem direkt.

Igårkväll umgicks jag med min älskling, vi åt och såg bio i Lund på kvällen. Mycket mysigt! Han sitta en stund på Viggos innan tåget hem gick. Nu ska jag nanna, imorgon är det jobb på Coop och samma på söndag (06.45-15.00). Godnatt,
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0