Femtonde maj!

Oj oj ojjj vilken urusel uppdatering. Vet inte om det är för att jag inte gjort något roligt eller varför jag inte skrivit ... Tror det beror på dagens läge. Hela förra veckan gick åt alla dans, haft jättemånga rep osv. I helgen hade vi våra föreställningar, LOVE hette årets föreställning. Det började på torsdagen med årets genrep, hade lite klasskompisar i publiken så det blev extra roligt. Hursom så gick föreställningarna riktigt bra för min del, var nöjd med vartenda framträde, dock var jag äckligt nervös inför sista då mamma, axel och sammi satt i publiken. Saknade andra halvan som är på andra sidan jordklotet, men jag vet att ni har det bäst pappa och Jenny som är just nu i Phoenix och Emma som är Maroochydore (rätt?) hehe.

I övrigt så var jag med sammi i söndags och nu är skolan igång igen. Kort vecka, I like! Igår var det 1 månad tills vi slutar skolan och tills kära syster Emma kommer hem! Går bara åt ljusa tider (: Det börjar också bli tajt med alla arbeten i skolan, dags att stänga ihop böckerna snart. Mammsen hade nyss gjort den goda laxen till kvällsmat så nu är linis mage mätt och belåten. Ska snart hoppa i träningskläderna och dra och gymma. Har ju inte varit där på ca 1 månad, woups.

 
/linathelin


Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGGING!! Kul att du äntligen uppdaterar :D Helt rättstavat på Maroochydore ;) Hihi. Stannade dock bara där en natt! Du, du kan hälsa mammsen att om möjligheten finns så önskar jag mig lax, potatis och hollandaiesås den 14e :D Om ni andra också vill ha det (men det brukar ju vara poppis!). KRAM! <3

2012-05-16 @ 00:56:03
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0