Elfte november

Hej igen,

Mycket har hänt sen sist jag satt här och skrev sist. Lovet gick fort, gjorde inte mycket men de jag gjorde var underbart. Haft några körlektioner och stadskörningen häromdagen var både han och jag nöjd med. Måste trycka in teorin nu. Annars så är praktiken igång igen har inte varit där mer än två dagar då jag fick en stor inflammation/ knuta i ögat i veckan. Var på vårdcentralen och fick någon stark ögonsalva som fick bort de på tre behandlingar. Älskling kom hem i torsdags och har myst med honom över helgen. I fredags blev se tacokväll och x factor med hela familjen. Gårkvällen spenderade jag på jobbet, gick fort och var skoj. Idag har jag umgåtts med bebisen och firat våra 26 månader tillsammans. Ikväll åt vi alla middag hos storasyster Emma som
igårkväll flyttade hemifrån. Känns helt ofattbart! Kommer sakna dig och din ordning här uppe i badrummet. Du får komma och sova över hos mig i min stora säng!!! Har nyss målat naglarna och känner mig sådär lagom fin. Bebisen lämnade idag för att bara borta i 1,5 vecka ): buhuu.. Kan avsluta med och berätta igår när jag skulle lägga mig såg jag ett paket under täcket .. Då var de ett brev från min underbara som gav mig ett presentkort på The Body Shop!! Han vet verkligen!:D pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0