Femtonde november

Dagarna rusar och Lina hinner inte med! Mycket roligt har hänt sen sist, var med Emma och tränade i två timmar i måndags på hennes gym. Skitkul!! Var helt slut efter och har haft en del träningsvärk i veckan, älskar spänningen i högra skinkan... Var i butiken måndag-onsdag vilket var lika skojsigt som vanligt. IGÅR kl ca 16.00 får jag beskedet att tåget går 17.00 från Lund mot Köpenhamn . . . för att se bästa Chris Brown. Galet grym kille, hans dans dödar en lite smått. Tack för igår Jenny och Marina. Idag började det med att jag försov mig men klara mig ändå i tid till mässan. Står på Malmö mässan tors- lördag och sminkar lite. Nu har jag nyss hjälpt Jenny med lite förberedelser inför morgondagen, då det blir fest!!!! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0