Tjugonde november

Go'kväll, denna tisdag blir en låg dag. Fick sovmorgon idag för hade ingen körlektion och mamma körde mig till tåget i Eslöv imorse. Igårkväll var jag hos syster Emma i hennes lägenhet, så himla fin är den!! Praktik som vanligt, en god bakad potatis och currykyckling till lunch med sturesson. Bästa timmen på dagen(: Övrigt så har jag som vanligt haft roligt på praktiken, världens skönaste handledare. Direkt efter jag slutade så åkte jag till Helsingborg och köpte en pälsväst jag tittat på länge. Så fin! Kom hem och duschade snabbt och åt mammas goda mat sen vidare mot bussen. Nu är jag snart i Eslöv och ska vänta in Sammi som kommer lite i tio med tåget! Inte träffats sen förra söndagen ): ensamt! Ha en fortsatt skön tisdag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0