Tjugotredje november

Då var det fredag igen och detta blir min absolut sista praktikdag på Scandinavian Sportsmen ): ledsen tjej vill inte tillbaka till skolan. Längtar så fruktansvärt mycket till studenten!! Den senaste veckan är det jättemånga som sagt "Ja lina, nu är det snart studenten", kan inte förstå det!? Skönt ska det bli iallafall, få komma ut bland vuxna människor och bort från antagligen mycket skitsnack! Är trött på att gå i en klass med bara tjejer, "åh så fin du är" "åh gumman har du ny tröja" blablablaaaa! Tillbaka till nuläget, sitter på eh för kanske tionde gången under min praktik. Väntar ut tiden .... I veckan har jag chillat. Sammi lämnade i onsdags efter hans andra intervju på de eventuella nya stället och jag åt med tessan på Grappa under kvällen. När jag kom hem vid nio spenderade jag resten av kvällen vid ugnen. Hade ju lovat personalen att jag skulle bjuda på
min cheesecake så stod och gjorde den till 23.30. Och och och, igårkväll klarade jag och jenny mitt andra teoriprov!!! SÅ HIMLA GLAD, lite närmre körkortet!!!
Nu ska jag sluta skriva och försöka få upp mina marshmallows från botten och sedan röra mig mot butiken. Ha en fin fredag, ikväll blir det julbord på Big Bowl med coopgänget och sen utgång!!


Kommentarer
Postat av: En cheeseburgermeny tack!

Detta är inget skitsnack.. Du är så himla fin! Har sett dig ett flertal gånger på Burger King under de senaste veckorna och du har verkligen varit det mina ögon har vilat på under större delen av denna tiden!
Kommer sakna dig där nu :(

2012-11-23 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0