Mörk kväll,

Tycker det är helt sjukt hur snabbt det blir mörkt nu .. innan halv nio är det svart! Tänk i somras när det var fint till nästan halv elva ): saknar. Fast å andra sidan längtar jag faktiskt till höst/ vintern. Få hem min fina höstjacka och få använda världens skönaste jacka igen!! Mys. Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort mycket vettigt, åkte in till Eslöv och solade under tiden syster och mamma tittade på en lägenhet. När vi kom hem gjorde mammsen goda pannkakor. Resten av kvällen har jag spenderat vid datorn. Nu ska jag och ebba hoppa ner i min säng och kanske se någon film? Godnatt.
Blir kanske en sådan till helgen, i såna fall är linisen glad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0