Trettioförste augusti

Hejhopp gummi piiiiip.
Fredagkväll och denna dagen har varit så bra. Började med en bra start bredvid min nalle som kom hem igårkväll. Så mysigt! Skolan var chill, besökte Moderna museet för hantverk D och kultur & stilhistoria kurserna. Slutade runt ett och åkte direkt hem till tessan, köpte goda frallor och fikade gottgott. Vid 18 tiden blev det dags för lite jobb, sminkade på en flickas 10 års kalas, tessan stod för smink och jag för hår. Jätteroligt, så söta tjejer!

Senare ikväll blev det tre rätter med tessans föräldrar, jättegott! Nu sitter jag på tåget och svettas, var hos tessans kusins kåmpis oh drack vin och goda drinkar. Fick springa till tåget och nu ska jag möta sammi för att åka hem till mig och nanna. Ha en fortsatt trevlig fredag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0