Fredagkväll

... ja, efter ett par svettiga timmar på Aqva - kul blev det tillbaka till skolan för att lämna sminkboxen.. När jag kommer upp på andra våningen för att lämna min box i skåpet , står en söt liten pappa och tittar och ser helt vilsen ut ... Hha! Jag och Chasmine skulle fixa för att dryga ut tiden till mitt samtal. Så pappsen bjöd oss och det var mycket mysigt! Utvecklingsamtalet gick bra, duktig flicka?:).. I alla fall, kom ut från skolan då det var mörkt. Lämnade in min mobil och fixade lite småsaker . Sen jag kom hem hann jag äta god fredagsmiddag med familjen, göra mig ren och fin! Nu rullar bussen snart in i Eslöv. Tur det, för bussen skakar och mina fingerar hinner inte riktigt med. Ska möta Johanna nu och sen tar vi oss vidare till Sofia! Ha det så bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0