alla dagar kan inte vara lika bra

... som sagt, var på hööks och köpte lite nya grejer till både hästarna och oss själva. Efter de ärende åkte vi hem till en stycket mormor och skulle endast säga hej. Men vad jag vet så är de inte nytt, att min mormor alltid vill bjuda på en massa gottiligottgott saker när man kommer... så hon bullade fram med en massa godis osv. Sen fick vi syn på klockan och fick också därefter bråttom hem. sminkade en syster väldigt hastigt inför en fest och åt därefter med resten av familjen. Blev en massa skratt och en del My kom utanför tallriken . . . Annars har min kväll bestått av soffan och tvn, zlatan underhöll mig kan man väl säga. pratade en del med pappsen, vilket var mysigt! För tillfället känner jag mig ganska tom. men tycker rubriken säger en del, dags att lägga mig nu känner jag. Upp tidigt imorgon för att först vara på tävling när systrarna ska hoppa och sen em och göra mig i ordning för dans rep. Natti, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0